Tydzień Samochodu Używanego

Tydzień Samochodu Używanego to pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjna dotycząca nabywania samochodów używanych i dochodzenia roszczeń w przypadku stwierdzenia ich wad. Inaugurujemy ją w Dzień Kierowcy, czyli 25 lipca 2015 r. i obiecujemy, że już na stałe zagości ona w corocznym kalendarzu. Organizatorem kampanii jest Fundacja Autotesto razem z Autoprawo.pl i Autotesto.pl. Wszelkie informacje o Tygodniu Samochodu Używanego znajdziesz na jej facebookowym profilu.

Poradniki

Oddajemy do Waszych rąk dwa poradniki. Obydwa będą sukcesywnie poszerzane, zgodnie z Waszymi sugestiami.

prawne abc_minPrawne ABC przed kupnem pojazdu – jak ustrzec się przed sztuczkami nieuczciwych sprzedawców i zadbać o zawarcie jak najkorzystniejszej umowy. Poradnik zawiera również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wzory umów korzystne z punktu widzenia kupującego.

 

 

 

pierwsze kroki_minPierwsze kroki po kupnie samochodu z wadami – co zrobić, żeby po kupnie samochodu z wadami zapewnić sobie jak największą szansę na skuteczne dochodzenie roszczeń od sprzedawcy. Wyjaśnienie przepisów, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wzory najważniejszych dokumentów.

 

 

Porady prawne

Przez cały tydzień będziemy udzielali bezpłatnych, obszernych porad prawnych dotyczących tematyki motoryzacyjnej. Można zwracać się do nas mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem facebookowego profilu Tygodnia Samochodu Używanego.

Nowe artykuły

Każdego dnia będziemy przygotowywali nowe, ciekawe informacje o prawnych aspektach handlu używanymi samochodami. Jeśli masz pomysł na ciekawy artykuł lub nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania napisz do nas! Na pewno opiszemy wszystkie niejasne kwestie albo w publikowanych artykułach albo w kolejnym wydaniu poradników.

Partnerzy kampanii

Jeśli chcesz pomóc nam w promowaniu kampanii wystarczy zrobić to poprzez poinformowanie o niej (poprzez stronę www, profil na Facebooku lub w inny sposób). Wszystkie podmioty, które włączą się do akcji zostaną umieszczone w poradnikach jako partnerzy kampanii. W przypadku potwierdzenia udziału w okresie od 25.07.2015 r. do 01.08.2015 r. podmioty współpracujące zostaną umieszczone w drugim wydaniu poradników, które będą rozsyłane do instytucji państwowych oraz organizacji pozarządowych po zakończeniu kampanii i jej podsumowaniu.

W przypadku chęci wsparcia kampanii (wystarczy wiadomość e-mail) zachęcamy również do przekazania informacji lokalnym mediom i portalom informacyjnym. Fundacja Autotesto może w takim przypadku poświadczyć Twój udział lub udział Twojej instytucji w kampanii oraz przekazać bliższe informacje na jej temat na potrzeby ewentualnych publikacji w mediach.

Poinformowanie o kampanii może nastąpić na kilka sposobów:

– udostępnienie postu z bannerem kampanii opublikowanego na facebookowym profilu Tygodnia Samochodu Używanego,

– opublikowanie na własnej stronie internetowej jednego z bannerów: Banner 1 (510 x 510), Banner 2 (800 x 300),

– udostępnienie na własnej stronie internetowej linku do tej strony lub do profilu Tygodnia Samochodu Używanego,

– opublikowanie dowolnego artykułu z zakładki blog na własnej stronie internetowej z podaniem źródła (autor wyraża zgodę na publikację i skracanie artykułów pod warunkiem podania źródła).

Jeśli masz pytania, pomysły, sugestie – czekamy na kontakt z Twojej strony!

dane_imie_nazwisko

1 KOMENTARZ

  1. tak przy okazji Zdecydowanie nie polecam , Ich technik nie sprawdził automatycznej skrzyni , w raporcie jest ok ale nie działa ,nasz mechanik stwierdził uszkodzenie wybieraka. Właściciel komisu od którego kupiliśmy auto nie miał problemów z przyznaniem rekompensaty , Autotesto.pl idzie w zaparte , wysłaliśmy odpowiednie pismo a w odpowiedzi uzyskaliśmy informację że Autotesto nie bierze odpowiedzialności za stan auta, i tylko sąd może to rozstrzygnąć.Tak umowa ale jednak tak duża firma tak traktuje swoich klientów. Podsumowując Moja opinia o Atuotesto.pl Jest Negatywna, nie ponoszą odpowiedzialności za błędy techników, a ich buro prawne działa na zasadzie kopiuj wklej kupiliśmy audi A4 a w odpowiedz dotyczyła Volvo c70, jak oni tak robią raporty jak wypisują oficjalne dokumenty to się nie ma co dziwić że tak szczegół jak automatyczna skrzynia mógł umknąć. W razie pytań zapraszam. Pewnie się zastanawiacie dlaczego nie można wystawić opinia na facebooku a na googlemaps usunęli profil bo były tam prawdziwe opinie których nie można kasować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj