Formularz

    W celu wypełnienia formularza kliknij na puste pole i wprowadź niezbędne informacje. Jeśli uważasz, że dla sprawy istotne są również inne kwestie, niestanowiące pytań w niniejszym formularzu, wprowadź je w uwagach w punkcie 15. Teksty z podpowiedziami widoczne w polach nr 9 - 15 znikną po kliknięciu w pole i rozpoczęciu pisania.

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres e-mail (wymagane)

    1. Marka, model i rok produkcji pojazdu.

    2. Kiedy pojazd został zakupiony? (data zawarcia umowy lub wystawienia faktury)

    3. Skąd dowiedziałeś (dowiedziałaś) się o ofercie sprzedaży pojazdu? Jakie były okoliczności kupna pojazdu (gdzie miały miejsce oględziny, kto był przy nich obecny, jaka była treść zapewnień sprzedawcy itp.)?

    4. Czy dysponujesz ogłoszeniem o sprzedaży pojazdu (linkiem, printscreenem)?

    5. Czy pojazd był kupiony od przedsiębiorcy (np. komisu), czy od osoby fizycznej?

    6. Czy prowadzisz działalność gospodarczą? Jeśli tak, to czy pojazd został kupiony na potrzeby prowadzonej przez Ciebie firmy?

    7. Jaką cenę zapłaciłeś (zapłaciłaś) za pojazd?

    8. Czy cena wpisana w umowie różniła się od tej realnie zapłaconej (tj. czy była zaniżona)? Jeśli tak to o jaką kwotę?

    9. Kiedy wada została wykryta?

    10. Czy i w jakiej formie kontaktowałeś (kontaktowałaś) się już ze sprzedawcą?

    11. Czy chcesz odstąpić od umowy, czy odzyskać pieniądze na naprawę pojazdu?

    12. Jakie są wady pojazdu, o których sprzedawca nie informował oraz jaki jest przewidywany koszt naprawy?

    13. Jakie są dotychczas poniesione przez Ciebie koszty związane ze stwierdzonymi wadami (koszt rejestracji, koszt ubezpieczenia OC, naprawy, diagnoza, laweta, opinia rzeczoznawcy itp.)?

    14. Pod jakim numerem telefonu możemy się z Tobą skontaktować?

    15. Uwagi.

    Poniżej możesz załączyć pliki istotne dla sprawy np. umowę, fakturę, ogłoszenie o sprzedaży, pisma wysłane do sprzedawcy. Limit wielkości pierwszego załącznika to 5 mb. Limit wielkości pozostałych trzech załączników to 1 mb dla każdego z nich. W przypadku większej ilości plików lub rozszerzeń rar i zip możesz udostępnić je np. poprzez Google Drive.




    Dziękujemy za wypełnienie formularza! Do 3 dni roboczych otrzymasz od nas analizę sprawy.

    Przepisy wymagają również zaznaczenia poniższej zgody. Oczywiście nie będziesz otrzymywał od nas żadnych reklam. Tutaj możesz zapoznać się z informacjami wymaganymi przez art. 13 RODO.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę na potrzeby sporządzenia bezpłatnej analizy sprawy i przesłania mi oferty pomocy prawnej. Podane przeze mnie dane mają charakter poufny. W każdej chwili mam prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnej formie.

    11 KOMENTARZE

    1. Czy jako była klientka mogę prosić o szybką poradę? Zapomniałam przedłużyć abonamentu parkingowego miasta Warszawy (roztargnienie przed porodem). 26 maja mąż znalazł mandat i zaraz zapłaciłam przelewem. 5 dni temu przyszły pocztą dwa mandaty za to samo- 5 oraz 17 maj. Są z automatycznej maszyny, która nie zostawia mandatu tylko właśnie pocztą dochodzą. Napisałam reklamację, że nie chcę płacić za to samo wykroczenie (zapomnienie o przedłużeniu abonamentu parkingowego) trzy razy. Czy wg. Państwa będzie ona uznana? Nie wiem czy płacić mandat czy nie, do jutra jest niższa stawka.

      • Dzień dobry,

        niestety nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić bez dokładnej lektury regulaminu parkingu / abonamentu. Jeśli sprawa w dalszym ciągu jest aktualna, będziemy zobowiązani za przesłanie nam na maila niezbędnych dokumentów w celu wskazania warunków analizy.

    2. Telefonicznie jak najbardziej pozytywnie. To dopiero początek. Zobaczymy jak się sprawa potoczy. Narazie myślę że będzie ok. Później opiszę jak się zakończyła sprawa.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here