W celu wypełnienia formularza kliknij na puste pole i wprowadź niezbędne informacje. Jeśli uważasz, że dla sprawy istotne są również inne kwestie, niestanowiące pytań w niniejszym formularzu, wprowadź je w uwagach w punkcie 15. Teksty z podpowiedziami widoczne w polach nr 9 - 15 znikną po kliknięciu w pole i rozpoczęciu pisania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres e-mail (wymagane)

1. Marka, model i rok produkcji pojazdu.

2. Kiedy pojazd został zakupiony? (data zawarcia umowy lub wystawienia faktury)

3. Skąd dowiedziałeś (dowiedziałaś) się o ofercie sprzedaży pojazdu? Jakie były okoliczności kupna pojazdu (gdzie miały miejsce oględziny, kto był przy nich obecny, jaka była treść zapewnień sprzedawcy itp.)?

4. Czy dysponujesz ogłoszeniem o sprzedaży pojazdu (linkiem, printscreenem)?

5. Czy pojazd był kupiony od przedsiębiorcy (np. komisu), czy od osoby fizycznej?

6. Czy prowadzisz działalność gospodarczą? Jeśli tak, to czy pojazd został kupiony na potrzeby prowadzonej przez Ciebie firmy?

7. Jaką cenę zapłaciłeś (zapłaciłaś) za pojazd?

8. Czy cena na umowie różniła się od tej realnie zapłaconej (tj. czy była zaniżona)? Jeśli tak to o jaką kwotę

9. Kiedy wada została wykryta?

10. Czy i w jakiej formie kontaktowałeś (kontaktowałaś) się już ze sprzedawcą?

11. Czy chcesz odstąpić od umowy, czy odzyskać pieniądze na naprawę pojazdu?

12. Jakie są wady pojazdu, o których sprzedawca nie informował oraz jaki jest przewidywany koszt naprawy?

13. Jakie są dotychczas poniesione przez Ciebie koszty związane ze stwierdzonymi wadami (koszt rejestracji, koszt ubezpieczenia OC, naprawy, diagnoza, laweta, opinia rzeczoznawcy itp.)?

14. Pod jakim numerem telefonu możemy się z Tobą skontaktować?

15. Uwagi.

Poniżej możesz załączyć pliki istotne dla sprawy np. umowę, fakturę, ogłoszenie o sprzedaży, pisma wysłane do sprzedawcy.



Dziękujemy za wypełnienie formularza! Dzięki podanym przez Ciebie informacjom, możliwe będzie dobranie środków prawnych, które pozwolą na jak najskuteczniejsze i najszybsze dochodzenie roszczeń od nieuczciwego sprzedawcy. W terminie 1 - 3 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź z analizą sprawy i proponowanymi środkami prawnymi.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę na potrzeby sporządzenia bezpłatnej analizy sprawy i przesłania mi ofert pomocy prawnej. Podane przeze mnie dane mają charakter poufny i mogą zostać wykorzystane jedynie w wyżej wymienionych celach.

One thought on “Formularz

  1. Telefonicznie jak najbardziej pozytywnie. To dopiero początek. Zobaczymy jak się sprawa potoczy. Narazie myślę że będzie ok. Później opiszę jak się zakończyła sprawa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.